رها رها، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

رها فندق مامان و بابا

حس مادرانه

1391/3/31 13:24
نویسنده : مامانی
268 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم

هر روز که بزرگتر میشی احساس من نسبت بهت قویتر میشه .دوست ندارم دلم برای الانه با تو بودن تنگ بشه ولی تنگ میشه.

این روزها که تو میخندی ...نگاه میکنی و منو میشناسی... وقتی غریبه ای رو میبینی و گریه میکنی....وقتی پیشت نباشم اشک نازت سرازیر میشه میخوام نباشم و نبینم که این اشکها اینطور سرازیر میشن...

این روزها که دوست داری بایستی و با اون پاهای ناز و کوچولوت روی زمین میکوبی دلم برات غش و ضعف میره ...

این روزها وابستگیم به تو مثل نفس شده برام..

اگه خوابی دلم برات تنگ میشه .اگه بیداری و داری بازی میکنی دلم برات تنگ میشه

اگه تو بغل یکی دیگه هستی میخوام فقط و فقط تو بغل خودم بمونی...

دوستت دارمماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)